مهم ترین دارایی یعنی جوانیام را مشتاقانه در حوزه رسانه، علوم اجتماعی و ارتباطات در موقعیتهای مختلف کسب مهارت نموده ام، اما این موضوع ذره ای از میل من به آموختن مبانی تئوری های مرتبط با علایقم باز نداشته و در یک سلسله برنامه ریزی مدون، از ورود به دانشگاه تا فارغالتحصیلی در مقطع دکتری از مسیر خواستههای خود خارج نشدم و از کاردانی تا دکتری را در همین موضوعات به تحصیل آکادمیک پرداختم. بدون تردید اگر رخصت شاگردی در محضر اساتید فرهیختهام همچون دکتر علیمحمد مزیدی، دکتر علی احمدی، دکتر محسن روشنایی، دکتر حسین اسلامی و دیگر اساتید ارجمندم نصیب من نمیشد، وصال من و دانش آموختگی حتما دور مینمود و امیدوارم روزی ذرهای از محبت سرشار این عزیزان را جبران و شاگرد خلفی برای آنها بوده باشم.
- دکتری علوم ارتباطات اجتماعی
- کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
